Готуємо руку до письма
Вчимося читати
Вчимося рахувати
ПАМ’ЯТКА
(що повинен знати та вміти майбутній першокласник)
Визначити рівень узагальнення та логічного обґрунтування:
а) повинен вміти з чотирьох предметів знайти зайвий, не схожий на інші (наприклад: шапка, шуба, штани, чоботи);
б) назвати одним словом: суп, каша, кисіль, котлета (їжа) і тому подібне;
в) назвати одним словом: суп, каша, кисіль, котлета (їжа) і тому подібне;
г) назвати протилежні значення слова (наприклад: високий - низький).
Швидкість мислення (наприклад: за три хвилини назвати якомога більше слів на букву "К”).
Аналіз, синтез, порівняння:
а) порівняти два предмети (чим схожі, а чим відрізняються): м’яч – кавун, день – ніч, береза – ромашка, сонце – місяць;
б) порівняння картинок.
Класифікація (відібрати всі трикутники жовтого кольору, всі маленькі фігури і таке інше).
Робота за зразком (викласти геометричний візерунок, а дитина повинна його повторити).
Розуміння значення слів (як розуміє наприклад слова "стілець”, "герой”, "пух”, "хоробрість”, "добра людина”).
Розвиток пам’яті:
а) слухові – повторює з 10 названих слів 5-8 (низький результат 1-3 слова).
б) зорові – роздивлятися малюнок протягом 1 хвилини, а потім назвати, що на ньому намальовано.
Розвиток уяви (запропонувати картинки, на яких зображено недомальовані геометричні фігури, треба домалювати, щоб отримати будь-який предмет).
Розвиток моторики руки (вміє малювати, ліпити з пластиліну, писати букви, змалювати за зразком).
Знати кольори і їх відтінки.
Вміння рахувати від 1 до 10 і навпаки.
Розвиток мовлення (опис малюнку, продовження казки).Як навчити дитину малювати
Як навчити дитину писати
Немає коментарів:
Дописати коментар