Для майбутніх школярів













                  Готуємо руку до письма



                                                                     









                        Вчимося читати


                                                                               



                                                                         





                                        Вчимося рахувати








                            






























































































  











                                               
   


                                          
                               















                                                                                                               
                                                               



                                                       




                                     




                                     













                                                                                           












































                                 






                             







                               



















































































































































                                   







































































































































































































                                                   
                                                           



ПАМЯТКА
(що повинен знати та вміти майбутній першокласник)
     Визначити рівень узагальнення та логічного обґрунтування:
     а) повинен вміти з чотирьох предметів знайти зайвий, не схожий на інші (наприклад: шапка, шуба, штани, чоботи);
     б) назвати одним словом: суп, каша, кисіль, котлета (їжа) і тому подібне;
     в) назвати одним словом: суп, каша, кисіль, котлета (їжа) і тому подібне;
     г) назвати протилежні значення слова (наприклад: високий - низький).
     Швидкість мислення (наприклад: за три хвилини назвати якомога більше слів на букву "К”).
     Аналіз, синтез, порівняння:
     а) порівняти два предмети (чим схожі, а чим відрізняються): м’яч – кавун, день – ніч, береза – ромашка, сонце – місяць;
     б) порівняння картинок.
     Класифікація (відібрати всі трикутники жовтого кольору, всі маленькі фігури і таке інше).
     Робота за зразком (викласти геометричний візерунок, а дитина повинна його повторити).
     Розуміння значення слів (як розуміє наприклад слова "стілець”, "герой”, "пух”, "хоробрість”, "добра людина”).
     Розвиток пам’яті:
     а) слухові – повторює з 10 названих слів 5-8 (низький результат 1-3 слова).
     б) зорові – роздивлятися малюнок протягом 1 хвилини, а потім назвати, що на ньому намальовано.
     Розвиток уяви (запропонувати картинки, на яких зображено недомальовані геометричні фігури, треба домалювати, щоб отримати будь-який предмет).
     Розвиток моторики руки (вміє малювати, ліпити з пластиліну, писати букви, змалювати за зразком).
     Знати кольори і їх відтінки.
     Вміння рахувати від 1 до 10 і навпаки.
     Розвиток мовлення (опис малюнку, продовження казки).

Як навчити дитину малювати


Як навчити дитину писати

Немає коментарів:

Дописати коментар